top of page

שירותי המחקר של Insight

Person holding a presentation

מחקרים שיווקיים

מחקרי צרכנים

מחקרי פרסום

מחקר הבודק את אפקטיביות הפרסום במגוון פלטפורמות (דיגיטל, פרינט, טלוויזיה וכו') על ידי מדידת פרמטרים כהבנת מסר, אהדה, זכירות, הנעה לפעולה ועוד. מחקרי פרסום יכולים לשמש מחקר מקדים הבודק קונספט, כיוון קריאטיבי או פרסום מוגמר טרם פרסומו לקהל הרחב. באמצעות מחקרים אלו אינסייט – Insight מאפשרת ללקוחותיה לדייק את המסר הפרסומי והמדיה הרלבנטית.

ליווי פיתוח מוצר חדש 

מחקר המלווה מוצר החל מפיתוח הרעיון, דרך פיתוח המוצר, בדיקת גרסת הבטא ועד לפיתוח הקונספט השיווקי סביב המוצר. המחקר כולל בין השאר: בדיקות קונספט, בדיקות שימושיות, בדיקת אריזה / עיצוב (גרסת בטא) ועוד. לאינסייט – Insight נסיון בליווי פיתוח מוצרי צריכה ושירותים שונים. 

מחקרים המיועדים לזהות צרכים, תחושות, העדפות, דעות ודפוסי התנהגות בקרב קהל המטרה שהוגדר. מחקר הצרכנים יכול להוות חלק ממחקר רחב יותר כגון מחקר שוק לבחינת מוצר, בחינת משתמשים וכד' או כמחקר בפני עצמו המתמקד בצרכנים.
אינסייט – Insight מבצעת מחקרי צרכנים למעלה מ-20 שנה במגוון זירות צרכניות.

מחקרי מותג

מחקרים אשר נועדו לבחון את חוזקו ומעמדו של המותג הנחקר במימד השיווקי הן בפני עצמו והן מול מתחריו בסביבה התחרותית. ב–Insight אנו מלווים את לקוחותינו במחקרי מותג המאפשרים לחברות להתמקד בנדרש על מנת לייצר יתרון תחרותי. 

מחקרי B2B

תהליך בו חושפים תובנות ביחס למוצר או שירות קיימים או עתידיים בשוק העסקי בו אנו פועלים. המידע מתקבל על ידי מחקר בקרב לקוחות קיימים לקוחות בעבר, לקוחות פוטנציאלים, בעלי דעה בתחום ועוד. אנו ב- Insight מלווים לקוחות ביצירת שיווק ושירות אפקטיבי ומותאם ללקוחות. 

bottom of page