מחקרי חווית לקוח (CX)
שביעות רצון לקוחות
מחקר המספק אינדיקציה לגבי תחושות הלקוחות ביחס לאספקטים אשר אנו רוצים לבחון ביחס למוצר או שירות. שביעות רצון יכולה להיות בין השאר ביחס לאיכות המוצר, טיב השירות, או אופן השימוש.
אינסייט – Insight מלווה חברות רבות במדידת שביעות רצון לקוחות לאורך זמן.
מחקרי חווית לקוח
מחקרים המיועדים לבחון את האופן בו לקוחות חווים אינטראקציות מול ממשקים שונים כמוצר, שירות או התקשורת של החברה ולספק מידע ותובנות לגבי שיפור תהליכי שירות, מכירה או ממשקי התקשורת מול הלקוחות. לאינסייט – Insight אפשרות למפות חוויות לקוח מורכבות במגוון תחומים רחב.
לקוח סמוי
מחקר בו אנו בוחנים מוצר או שירות בזמן אמת ובסביבתו הטבעית ללא ידיעת הנבדקים, על מנת לקבל מידע ותובנות אובייקטיבים ומציאותיים ביחס לשירות, אלמנטים פיזיים או שירותים שונים.
מיפוי מסעות לקוח
מחקר הבוחן את מכלול המגעים (פנימיים וחיצוניים) באינטראקציה עם החברה, המוצר או השירות. המחקר ממפה צרכים, מניעים, חסמים, חוויות, הצלחות ונקודות הכאב של הלקוחות. Insight עוזרת ללקוחותיה לאתר היכן וכיצד עליהם לפעול ולהשקיע כדי לקבל תוצאות מיטביות בנושאים כצמצום הוצאות, שירות ושימור לקוחות, שיפור יחסי המרה, ROI או הוצאות שיווק ומכירות.